Maj u Pszczółek

Grupa
Pszczółki
Autor
Aneta Herkt

O TYM ROZMAWIAMY

1.Mój dom

2.Na wiejskim podwórku

3. Dzień i noc

4. Kocham mamę, kocham tatę

Przewidywane umiejętności dziecka

  • Wie, jak nazywa się kraj, w którym mieszka. Zna nazwę stolicy kraju.
  • Rozpoznaje melodię hymnu narodowego oraz flagę narodową.
  • Próbuje budować dłuższe wypowiedzi na dany temat.
  • Słucha tekstów literackich.
  • Rozpoznaje i nazywa niektóre zwierzęta hodowane na wsi.
  • Zna pochodzenie niektórych produktów spożywczych.
  • Wie, że są określone pory dnia i łączy je z wykonywanymi wtedy czynnościami.
  • Zna stałe następstwo dnia i nocy.
  • Zna i nazywa niektóre zwierzęta aktywne w nocy.
  • Zna imiona członków najbliższej rodziny.
  • Używa wyrazów oznaczających stopień pokrewieństwa
  • Opowiada o swojej rodzinie.
  • Rozpoznaje i stara się nazywać swoje uczucia.
  • Stosuje określenia wielkości mały – duży, wysoki – niski.
  • Określa położenie przedmiotów w przestrzeni.
  • Porównuje liczebność zbiorów.
  • Aktywnie uczestniczy w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych.
  • Interesuje się książkami.
  • Jest spostrzegawcze.
  • Wyszukuje szczegóły na ilustracjach i wypowiada się na ich temat.
  • Dostosowuje ruch do tempa muzyki.
  • Śpiewa proste piosenki.
  • Buduje z klocków różne konstrukcje
  • Wykonuje upominki dla swoich najbliższych.
  • Współdziała podczas zabaw i zajęć grupowych.
  • W ustalony sposób korzysta z przyborów gimnastycznych.
  • Wykonuje zadania zgodnie z poleceniem.
  • Odkłada zabawki na miejsce.

WYDARZENIA

20.05 – Światowy Dzień Pszczoły (ubieramy się w grupowe stroje pszczółkowe)

31.05 – Dzień Rodzeństwa

 W przygotowaniu występ z okazji Dnia Mamy i Taty  -   przewidywany termin 8.06 godz. 15.30