Grupa
Pszczółki
Autor
mgr Magdalena Kołodziejczak
Kochane Pszczółki, starannie wykonałyście wtorkowe zadania. Widzimy, że sporo pracy włożyłyście w to, by były zrobione poprawnie. Wiemy, ile skupienia wymagało od Was pisanie po śladzie z wykorzystaniem myszki komputerowej podczas zadania wprowadzającego. Jesteśmy z Was bardzo dumne!
Środa to czas na zajęcia matematyczne i rytmiczne. Oto, co dla Was przygotowałyśmy:
Zajęcia matematyczne
- Wykonajcie zadania w Kartach Pracy s. 61-63 (6-latki) oraz s. 66, zadanie 2, s. 67, zadanie 3 i 4 (5-latki)
- Z wydrukowanych Kart Pracy wykonajcie zadania zgodnie z poleceniami: Znajdź 5 różnic oraz połącz w pary obrazki
- Obejrzyjcie film wraz z prezentacją i krótką zabawą interaktywną - dotyczący historii zegarów. Na koniec - jeśli chcesz - spróbuj sam narysować zegar
- Wykonajcie zadanie online: połącz w pary zegar i godzinę
Zajęcia rytmiczne
- obejrzyjcie jeszcze raz nagranie z filmu Pan Tadeusz, podczas którego uczestnicy tańczą poloneza. Przypomnij sobie i ćwicz kroki, poruszając się po całym domu, tak jak robiliśmy to dotychczas. Pamiętaj, że ćwiczenie czyni mistrza. Przyjrzyj się także, w jak niezwykłe ludowe stroje ubrani są obecni na filmie aktorzy
- jeśli chcesz - zagraj gamę na wirtualnym pianinie, używając do tego klawiszy komputera. Zastosuj klawisze od litery t i graj po kolei przesuwając się w prawo aż do znaczka }. Zauważ, że grając w ten sposób możesz zmienić też instrument lub zapisać zaznaczone dźwięki
Życzymy Wam miłej pracy i oczywiście - czekamy na wiadomości i zdjęcia. Przesyłamy zdalne uśmiechy i pozdrawiamy...
Zadanie znajdź i zaznacz 5 różnic536.24 KB
Zadanie połącz w pary416.82 KB